Transport gratuit la toate comenzile de peste 344 RON | 60 de zile politica de returnare

Întrebări adresate frecvent

We’ve compiled a list of commonly asked questions about shipping. If you are unable to find the answer to your question, please contact us for furtheAm conceput o listă a întrebărilor adresate frecvent în legătură cu livrarea produselor. Dacă nu puteți găsi răspunsul întrebării dvs., vă rugăm să ne contactați pentru asistență suplimentară.

FAQ Afiliere

FAQ Lumină albastră & Strălucire

FAQ Rame

FAQ Lentile

FAQ Comandă și Urmărire

FAQ Plată

FAQ Prescripții

FAQ Retur

FAQ Livrări

FAQ Asigurare Oftalmologică

FAQ Garanție

FAQ Măsură și Potrivire

FAQ Tehnologie Lentile

Aveți un program afiliat?

Produsele noastre Ramele noastre costă între 50 și 65 de euro și pot fi personalizate cu ajutorul uei game variate de lentile de cea mai înaltă calitate. În medie, o comandă costă în jur de 50 de euro. Ne arătăm încrederea în produsele noastre ofering o garanție de 14 zile de potrivire și stil, precum și o garanție de produs de 12 luni pentru fiecare pereche de ochelari vândută. Clienții noștri sunt satisfăcuți cu produsele noastre, în special cu lentilele anti-lumină albastră. Îți mulțumim pentru interesul față de Muunel. Pentru orice întrebare adițională, te rugăm să ne contactezi.

De ce e periculos uitatul la ecranul digital?

Oamenii nu au fost făcuți pentru a se holba la ecrane digitale, cum ar fi laptop-ul, monitorul, smartphoneul și televizorul toată ziua. În fața calculatorului, stăm la doar 40-60 cm distanță de ecran pentru perioade îndelungate în fiecare zi. Asta ne obosește mușchiul ciliar, aflat în spatele ochiului, deoarece îl menține într-un spasm continuu pentru a se putea adapta la vederea de aproape. De aceea, mulți oftalmologi, optometriști și savanți avertizează împotriva efectelor nocive asupra vederii și sănătății noastre ale statului la calculator. Acestea includ Oboseala Digitală Oculară (cunoscută și drept Sindromul Vederii de Calculator), care poate provoca diverse simptome precum ochi uscați, dureri de cap, vedere încețoșată, oboseală oculară și dureri de spate și de gât. Lentilele Muunel sunt create special pentru a flitra 50% din toată și aproape 100% din razele cele mai puternice ale luminii albastre, eliminând 99% din strălucire a ecranului, pentru a combate aceste efecte negative și neplăcute.

Lentilele anti-lumină albastră Muunel reduc strălucirea?

Lentilele noastre anti-lumină albastră au un strat premium anti-strălucire care elimină 99% din strălucire, optimizând astfel acuitatea vizuală. Strălucirea poate deveni o problemă care distrage atenția și ne obosește ochii, mai ales noaptea. Este unul din motivele pentru care privitul la un ecran într-o încăpere întunecată e mult mai dificil pentru ochi. Deoarece lentilele noastre elimină 99% din strălucire și lumină albastră, ochelarii noștri te pot ajuta la condusul pe timp de noapte când strălucirea de la celelalte mașini și de la iluminarea stradală devine accentuată. Nu în ultimul rând, stratul anti-strălucire Muunel ajută la îmbunătățirea vederii și la relaxarea ochilor. Suntem dedicați spre a face viața oamenilor mai ușoară și mai fericită în fața ecranului.

Care e problema cu expunerea la lumină albastră?

Blue Light has the highest energy wavelengths on the visible light spectrum. Similar to how UV-light overexposure harms our skin, Blue-Light overexposure may lead to eye discomfort and irritation (eye strain, dry eyes, eye fatigue, blurred vision, and headaches). Blue Light may also suppress melatonin secretion – the neurotransmitter that tells our minds and bodies to power off at night – which is why it could be harder to fall asleep after spending hours in front of our screens every day. Muunel blue light lenses are designed to filter Blue Light – specifically, the highest energy wavelengths in the 380-440 nm range. Still interested in learning more? Head here

Unde găsesc specificațiile pe rame?

Toate ramele noastre au mărimea înscrisă pe braț, în zona tâmplei. Acestea se referă la podul dintre lentile, lățime, și lungimea brațulul rameilor. De asemenea, pe fiecare pagină de produs, poți găsi măsurile ramelor menționate în trei numere în secțiunea Măsurile Ramelor. Sugerăm să-ți măsori perechea actuală de ochelari și să o compari cu măsurile ramelor afișate pe site. Asta te va ajuta să găsești măsura potrivită. Dacă nu ești sigur care este măsura ideală pentru tine, apasă aici.

Ramele mele sunt puțin diforme, le pot îndrepta?

Dacă ochelarii tăi s-au deformat de la uzul de zi cu zi, ajustează-i ușor de la brațele ochelarilor pentru a-ți repune ochelarii Muunel în formă maximă. Îi poți ajusta chiar tu sau îi poți duce la furnizorul optic pentru a-i potrivit dimensiunilor feței tale, din moment ce aceștia dispun de echipament profesionist pentru astfel de ajustări.

Cum știu dacă mi se potrivesc ochelarii?

Ține minte următoarele sfaturi când alegi perechea Muunel potrivită pentru tine: Ochelarii ar trebui să rămână pe nas. Nu lăsa sprâncenele să se ascundă în spatele ramei sau s-o atingă. Asigură-te că partea de jos a ramei nu se odihnește pe obraji. Pupilele tale ar trebui să vină în centrul lentilelor.

Ce să fac dacă ramele nu se potrivesc feței?

Ochelarii noi adesea au nevoie de mici ajustări pentru a se potrivi feței tale. E ideal să mergi la optician pentru a ajusta ochelarii conform nevoilor tale, dar poți de asemenea să-i ajustezi chiar tu cu ajustorul Ghidului pentru Ajustări.

Ramele mele nu mai sunt în stoc. Ce pot face?

Te rugăm să ne trimiți un mail cu numele produsului, iar noi te vom anunța când acesta reintră în stoc.

Pot schimba culoarea ramelor?

Majoritatea ramelor noastre vin în mai multe culori. Dacă o pereche vine într-o singură culoare, poți vedea asta în descrierea produsului. Fiecare ramă și culoare va avea mai multe imagini pe care le poți naviga de la stânga la dreapta.

Ramele voastre vin în mai multe mărimi?

Fiecare model vine în mărimi diferite. Poți vedea mărimea în descrierea produsului. Te rugăm folosește Ghidul Formei Feței pentru a determina care e mărimea potrivită pentru tine.

Care e materialul potrivit pentru ramele mele?

Depinde de ce aspecte te interesează cel mai tare. Am atașat aici mai multe categorii, pentru a te ajuta să iei o decizie. Greutate: dacă vrei o pereche de ochelari super-ușoară, atunci titanul este materialul ideal. Material: Poți alege între metal sau plastic. Ramele de metal tind să fie mai ușoare, în timp ce ramele de plastic sunt mai rezistente. Flexibilitate: O calitate importantă ce poate fi folosită pentru practicarea sporturilor; aceste rame sunt rezistente și iertătoare. Culoare: Ramele de plastic vin în multe culori diferite, în special plasticul acetat. Hipoalergenic: Oțelul inoxidabil, titanul și ramele acetate sunt hipoalergenice.

Ce tip de rame e potrivit pentru fața mea?

Ghidul Formei Feței a fost dezvoltat special pentru a te ajuta să găsești ramele potrivite pentru tine.

Cum îmi pot aranja ochelarii ca să-mi vină mai bine?

Deși s-ar putea să fi tentat să-ți ajustezi singur ochelarii, este mai bine să lași un expert să se ocupe. Ne poți trimite nouă ochelarii, iar noi îi vom aranja în așa fel încât să ți se potrivească perfect.

Ce fel de lentile ar trebui să aleg pentru ochelarii mei?

Toate lentilele noastre vin cu protecție UV și un strat anti-zgârieturi. Există și alte opțiuni premium pe care le poți alege, cum ar fi strat AR, strat anti-lumină albastră, strat de tranziție etc.

Cum știu ce rame arată cel mai bine pe mine?

Poți arunca o privire la Ghidul Formei Feței și ghidul culorilor ramei pentru a alege cea mai potrivită pereche.

Cum știu ce mărime de rame îmi trebuie?

Dacă ai deja o pereche de ochelari, atunci mărimea ar trebui să fie înscrisă pe aceasta. Dacă nu, avem un ghid detaliat către diferitele mărimi de ochelari pe website-ul nostru.

Vindeți rame fără lentile?

Da, poți cumpăra o pereche de rame fără lentile de pe site-ul nostru. Dacă te decizi ulterior să adaugi lentile, ne poți trimite ramele și le vom adăuga noi și lentilele prescrise ție.

Cu ce diferă Muunel de competitori?

Există multe tipuri de filtrare anti-lumină albastră, dar nu toate sunt create la fel. În general, lentilele transparente anti-lumină labastră folosesc un strat special sau lentile UV420. Ambele opțiuni de lentile filtrează lumina albastră între 400 și 420 de nanometri, respectiv 420-460. Însă Muunel folosește niște lentile speciale care protejează și filtrează lumina albastră între 400 și 460 de nanometri, filtrând până la 50% din toată lumina albastră și aproape 100% din razele dăunătoare (între 380 și 440 nm). De asemenea, amjoritatea ecranelor emit lumină albastră în jur de 455 nm. Majoritatea competitorilor blochează în jur de 2% la această lungime, în timp ce Muunel blochează 30%. Motivul pentru care suntem mai eficienți este modul în care lentilele noastre blochează lumina albastră. Includem un pigment ce blochează automat lumina albastră în lentilele noastre. Asta face ca lentilele să fie transparente, dar și protective. De asemenea, blochează și razele UV! De asemenea aplicăm un strat special AR pentru a bloca 100% din strălucire. Lumina albastră și strălucirea sunt principalele cauze ale Oboselii Oculare Digitale și simptomepe aferente, printre care epuizarea, ochii uscați, durerile de cap și vederea încețoșată. Credem că lentilele Muunel sunt echilibrul perfect între claritate, eleganță și protecție eficientă împotriva luminii albastre. Am făcut studiile, că să nu mai trebuiască să le faci tu! Du-te la paginile noastre tehnice pentru lentile pentru mai multe informații.

Ce straturi pentru lentile oferiți?

Toți ochelarii Muunel vin cu un strat solid HMC (antireflex), strat anti-zgârieturi și protecție anti-lumină albastră complet gratis. Oferim de asemenea Straturi Anti-Reflex (Anti-Strălucire), care pot reduce reflecția pe lentile și strălucirea pe care o percepi când porți ochelarii. Straturile noastre ant-reflex includ opțiuni standart, rezistente la apă, rezistente la ulei, și anti-ceață. Stratul anti-reflex este aplicat pe ambele părți ale lentilei pentur ochelari. Adițional, poți adăuga lentile pe bază de prescripție apăsând opțiunea „Selectează Lentile”. Oferiți lentile asferice?

Oferiți lentile asferice?

Da, oferim lentile asferice pentru indexul standard. Lentilele asferice îmbunătățesc calitatea vizuală și reduc distorsionarea pupilelor purtătorului percepută de ceilalți. Lentilele asferice sunt oferite pentru indexul standard de 1.67 în gama: Sph 0 to -10.00, Cyl -2.00 to +2.00.

Pot adăuga o prismă la ochelari?

Da, poți adăuga o prismă la ochelarii tăi, însă unul din opticienii noștri trebuie să-ți verifice prescripția mai întâi.Dacă prism este inclusă în rețetă, opticianul îți va telefona pentru confirmare.

Puteți înlocui lentilele mele actuale?

Da, Muunel poate înlocui lentilele deja existente. Trebuie să ne trimiți perechea ta actuală de ochelari, pentru a tăia noile lentile conform mărimii ramelor. Contactează unul din opticienii noștri înainte de a le trimite!

Pot cumpăra doar lentile?

Da, Muunel oferă doar lentile. Trebuie să ne trimiți perechea ta actuală de ochelari, pentru a tăia noile lentile conform mărimii ramelor. Contactează unul din opticienii noștri înainte de a le trimite!

Ce opțiuni pentru lentile ar trebui să aleg pentru ochelarii mei?

Toate lentilele noastre vin echipate cu strat anti-reflex și un strat anti-zgârieturi. Există alte opțiuni pe care le poți adăuga, precum stratul premium anti-reflex, strat anti-lumină albastră, strat de tranziție etc.

Cum aleg materialul potrivit pentru lentile?

Alegerea depinde de rețeta de la medic. Dacă ai o prescripție ușoară (între 0 și +/- 1.75, lentilele de plastic sunt indicate. Dacă prescripția ta e între +/- 2.00 și +/- 4.00, lentilele de policarbonat sunt recomandate. Acestea sunt cu 30% mai ușoare și mai subțiri decât cele de plastic normal. Sunt mai ales recomandate copiilor sub 18 ani. Dacă preferi lentile subțiri, poți alege lentile de index înalt 1.67. Acestea reduc distorsionarea ochilor tăi. Aceste lentile sunt recomandate pentru prescripțiile+/- 2.00 sau mai mult.

Ce este astigmatismul?

Pe rețeta ta, astigmatismul e reprezentat de cilindru și axă. Înseamnă că ochiul tău are o formă neobișnuită. Din cauza astigmatismului, lumina nu se reflectă cum trebuie pe retină, iar tu ai vedere încețoșată (de obicei din cauza vederii slabe la depărtate sau apropiere).

Ce este un număr dioptric?

Numărul dioptric este folosit pentru măsurarea dioptriilor și tăria lentilelor pentru ochelari. Numerele de pe rețeta ta se măsoară în dioptrii.

De ce mi se cere să intru în cont?

Contul tău este creat atunci când plasezi prima comandă (chiar dacă nu ai stabilit o parolă încă). Poți vedea istoricul comenzilor în cont, să verifici statusul comenzii și să printezi invoice-uri pentru achiziții anterioare. Prima oară când te autentifici, poți seta o parolă apăsând butonul ”Ai uitat parola?” și introducând adresa de e-mail. Dacă tot nu te poți autentifica, contactează-ne aici.

Aveți locații de retail?

Ochelarii Muunel sunt vânduți exclusiv online. Știm că oamenilor le place să probeze ochelarii înainte de a-i cumpăra, de aceea oferim o garanție de 30 de zile pentru returnarea ochelarilor anti-lumină albastră după livrare. Pentru ochelarii în baza unei rețele, va exista o taxă simbolică de cancelare deoarece am pregătit ochelarii special pentru tine. Pentru a afla ce rame ți se potrivesc, accesează Ghidul Mărimilor.

Care este statusul comenzii?

Pentru a verifica statusul unei comenzi, intră în contul Muunel utilizând adresa de e-mail și parola pe care le-ai setat în procesul de checkout. Odată autentificat, apasă pe „Comenzile Mele” și vei găsi toate informațiile. Dacă ai nevoie, nu ezita să ne contactezi aici.

Cum pot anula comanda?

Oferim o opțiune de anulare în primele 24 de ore după ce este plasată comanda pentru returnarea banilor integral. Dacă comanda nu este anulată în 24 de ore sau dacă curierul deja a primit coletul, returnăm banii, minus taxele de livrare, atâta timp cât comanda nu a fost deja expediată. Află mai multe informații despre politica de retur aici.

Pot adăuga ochelari unei comenzi odată ce am plătit?

Dacă plasezi mai multe comenzi și ne contactezi în termen de 24 de ore și înainte ca serviciul de curierat să fi primit pachetele, putem combina comenzile și te taxăm o singură dată pentru livrare, returnând costurile de livrare ale comenzilor adiționeale. Te rugăm menționează într-un comentariu numărul comenzilor anterioare sau contactând serviciul Relații cu Clienții.

Pot plasa o comandă cu mai multe prescripții diferite pentru ochelari?

Desigur! Poți comanda mai multe perechi de ochelari cu dioptrii diferite pentru întreaga familie într-o singură comandă.

Pot comanda mai multe perechi de ochelari într-o singură comandă?

Da, poți comanda câte perechi de ochelari vrei. Odată ce ai pus o pereche de ochelari ăn Coș, apasă butonul „Continuă Cumpărăturile” în colțul de stânga jos al Cosului. Comandă apoi următoarea pereche. Repetă până când ai toate perechiile pe care ți le dorești. Dacă costul total al comenzii depășește 57 de euro, ai livrare gratis.

Ce este inclus în costul de bază al ochelarilor?

Rama, protecția anti-lumină albastră, și lentilele anti-zgârieturi, port-ochelari, precum și o cârpă de microfibră pentru curățare. Pentru ochelarii în bază de prescripție există o taxă adițională de 25 de euro.

De ce am nevoie pentru a plasa o comandă?

De ramele selectate pe site-ul nostru și de rețeta ta, dacă ai așa ceva.

Am nevoie de cont Muunel.com?

Dacă vrei doar să navighezi ramele și lentilele, o poți face în calitate de oaspete. Dacă vrei să comanzi o pereche de ochelari, ai nevoie de un cont, deoarece îți permite să salvezi informațiile pe viitor și îți ușurează treaba.

Unde este bonul fiscal al comenzii?

Când plasezi o comandă, vei primi automat și bonul fiscal. Dacă ai nevoie de o copie adițională, poți intra în cont pe site și să accesezi istoricul comenzi. Ai aici toate informațiile necesare despre comenzile plasate anterior.

Acceptați asigurare?

Nu acceptăm asigurări, însă unele companii de asigurare acceptă ulterior invoice-uri în vederea rambursării. Verifică cu firma de asigurare, iar apoi cere-ne invoice-ul pe mail aici.

Când îmi taxați cardul de credit?

Atunci când apeși butonul Plasează Comanda.

Ce tipuri de plată acceptați?

VISA, MasterCard, American Express, Discover, PayPal Express și alte carduri de credit.

Prețurile sunt afișate în monedă internațională?

Prețurile noastre sunt afișate în dolari, euro și alte monede internaționale.

Am nevoie de cont Muunel.com?

Dacă vrei doar să navighezi ramele și lentilele, o poți face în calitate de oaspete. Dacă vrei să comanzi o pereche de ochelari, ai nevoie de un cont, deoarece îți permite să salvezi informațiile pe viitor și îți ușurează treaba.

Cât durează un consult oftalmologic pentru prescripție?

În medie , un consult durează cam 20 de minute. Dacă alegi să ți se dilateze pupilele în timpul examinării, poate dura până la 40 de minute (atenție: procedeul de dilatare poate duce la sensibilitate la lumină pentru mai multe ore după consult, așa că programează consultația cândva când poți să te odihnești după.

Din ce sunt făcuți ochelarii voștri în bază de prescripție?

Pentru toate comenzile în bază de prescripție, Muunel folosește lentile index mediu 1.56. Lentilele de index mediu sunt mai subțiri și mai ușoare decât lentilele de 1.5 și implicit superioare. Astfel, le putem oferi clienților Muunel lentile în bază de prescripție la un preț bun.

Ce tipuri de ochelari de citit oferiți?

Pe lângă ochelarii noștri în bază de prescripție și fără lupă, oferind de asemenea ochelari de citit cu lupă de 1.0, 1.5 și 2.0; nu oferim ochelari bifocali în prezent.

Pot să comand ochelari fără prescripție anti-lumină albastră?

E foarte ușor să comanzi ochelari fără prescripție de la Muunel. Pur și simplu selectează „Adaugă în coș” sau ” fără prescripție” dacă ești în modului drop-down pentru prescripții.

Cum comand ochelari de citit?

E ușor să comanzi ochelari de citit Muunel! Odată ce ai selectat ramele dorite, apasă „Selectează Lentile” și urmează acești pași: Alege opțiunea ”citit” în meniul drop-down. Apoi, va trebui să alegi cantitatea din meniul drop-down și să apeși „Adaugă în Coș”. Dacă nu gășești nivelul de lupă dorit, poți comanda și din secțiunea „Prescripție”.

Care este distanța pupilară (PD)?

Distanța pupilară (PD) reprezintă măsurarea distanței dintre cele două pupile. Această măsurătoare este folosită pentru a determina unde privești prin lentilele ochelarilor și trebuie să fie cât mai exactă cu putință. Apasă aici pentru a afla mai multe.

Cum pot citi prescripția?

Dacă ai nevoie de ochelari, doctorul tău îți va da o prescripție pentru lentile corectoare. Prescripțiile pentru ochelari pot fi notate diferit, dar majoritatea sunt ori printate ori scrise de mână orizontal. Primul rând este prescripția pentru ochiul drept (OD), al doilea pentru ochiul stâng (OS). Pe rânduri, există trei valori: Sfera (SPH), Cilindrul (CYL) și AXIS. Numărul SPH corectează vederea la apropiere [indicat cu un minus (-)] sau vederea la distanta [indicat cu un plus (+)]. Numărul CYL și AXIS corecteaza astigmatismul. Mai puteți avea un câmp marcat ADD, care corectează puterea de citire a lentilelor bifocale sau progresive. Nu în ultimul rând, prescriptiile de ochelari pot include distanța între pupile (PD), necesară pentru determinarea centrului lentilei. De obicei, o prescripție expiră în termen de un an.

Care e diferența între lentile bifocale și progresive?

Lentilele bifocale au două zone diferite de vedere. Zona de sus e utilizată pentru vederea la distanță, iar partea de jos pentru citit. Există o linie clară ce le separă. Lentilele progresive nu au nicio linie separatoare. Lentilele progresive oferă puncte de vedere diferite făcând o tranziție perfectă. Înseamnă că nu trebuie să separi cele două zone ale lentilei, deoarece o face ea pentru tine.

Ce înseamnă OD și OS?

OD și OS sunt termeni preluați din latină, ce semnifică OCULUS DEXTER și OCULUS SINISTER, respectiv ochiul drept și ochiul stâng.

Ce înseamnă Sferă, Cilindru și Axă/Axis?

În termeni oftalmologici, sfera îți spune cât de puternică e prescripția. Axa reprezintă cât de puternic e astigmatismul, iar cilindrul reprezintă puterea necesară pentru corectarea astigmatismului.

Ce înseamnă „baza” pe o prescripție?

Baza apare de obicei în câmpul pentru prismă și arată ce fel de corecție a prismei este necesară și ce orientare trebuie să aibă lentilele.

Ce înseamnă prescripție puternică?

Cu cât numărul de pe prescripție e mai mare, cu atât prescripția este mai puterncă. Simbolul minus arată că aveți probleme cu vederea la apropiere, iar simbolul plus că aveți probleme cu vederea la distanță.

Ce este astigmatismul?

Pe rețeta ta, astigmatismul e reprezentat de cilindru și axă. Înseamnă că ochiul tău are o formă neobișnuită. Din cauza astigmatismului, lumina nu se reflectă cum trebuie pe retină, iar tu ai vedere încețoșată (de obicei din cauza vederii slabe la depărtate sau apropiere).

Cum se pot înlocui lentilele?

Dacă lentilele tale Muunel au un defect, le vom înlocui atâta timp cât este valabilă garanția. Dacă s-a schimbat prescripția în primele 230 de zile de la comandă, putem înlocui lentilele în baza noii prescripții. Contactează-ne pentru a înlocui lentilele. Notă: La acest moment, nu putem înlocui lentile în rame non-Muunel.

Puteți returna banii către alt card?

Conform reglementărilor PCI, nu putem returna banii către alt card decât cel folosit pentru achiziție. Dacă nu mai aveți acces la cardul respectiv, atunci vă vom returna banii sub formă de credit în magazin, către contul utilizat pentru plasarea comenzii.

Pot urmări comanda?

Desigur! Introdu numărul de urmărire în secțiunea Urmărește Comanda în partea de sus a site-ului, sau poți verifica statutul comenzii în pagina de urmărire a comenzii.

Cum pot returna ochelarii?

Oferim o garanție de 14 zile fără risc pentru returnarea produselor după livrare. Vă puteți autentifica în cont, din colțul dreapta sus al site-ului. Selectați „Comenzile Dvs.” și numărul comenzii, împreună cu perechea/perechiile pe care doriți să le schimbați/returnați. Apăsați pe „Returnare sau Schimb” în partea de jos a paginii, iar apoi confirmați. După asta, veți primi un email de la noi. E important să păstrați ochelarii în ambalajul original și condiție nouă pentru a facilita returnarea. Dacă aveți probleme accesând contul, puteți de asemenea încerca să răspundeți la mail-ul de confirmare a comenzii de la [email protected] Vă rugăm adăugați o mică descriere a problemei, informandu-ne dacă doriți să returnați sau să schimbați produsul, iar noi vă vom răspunde.

Schimbul de produse între prețuri diferite

Nu putem schimba produce cu prețuri diferite. Dacă doriți să schimbați cu un produs mai scump/ieftin, vă putem restitui banii pe comanda originală, iar apoi puteți plasa o nouă comandă pentru ochelari Muunel. Dacă este vorba de ochelari în bază de prescripție, suntem nevoiți să măsurăm costul lentilelor.

Care este politica dvs de returnare?

Deoarece vindem produse online, oferim o garanție de 14 zile din data livrării. Oferim livrare gratuită, și schimbări de produs dacă alegeți un tip diferit de rame, sau o altă culoare. Pentru ochelarii în baza unei rețele, va exista o taxă simbolică de cancelare deoarece am pregătit ochelarii special pentru tine.

Pot urmări comanda?

Desigur! Introdu numărul de urmărire în secțiunea Urmărește Comanda în partea de sus a site-ului, sau poți verifica statutul comenzii în pagina de urmărire a comenzii.

Ce fac dacă coletul meu a fost stricat?

Contactează departamentul Relații cu Clienții. Vom lucra cu tine pentru a înlocui ochelarii distruși pe cât de repede posibil.

Către ce țări livrați?

Găsești lista completă pe pagina noastră de Plăți. Din meniul drop-down, poți vedea către ce țări livrăm. Alternativ, ne poți contacta pentru un cost estimativ al livrării către locația ta.

Ce opțiuni de livrare oferiți?

Utilizăm Fedex Mail Innovations pentru a livra coletul la serviciul poștal local.

Unde e pachetul meu? Cum urmăresc comanda?

Pentru a urmări comanda, apasă link-ul de urmărire din mail-ul de confirmare a comenzii, sau intră pe pagina comenzii de pe site și apasă „urmărește livrare”.

Când vor sosi ochelarii?

În general, livrarea durează între 3-5 zile lucrătoare. Când serviciul de curierat preia comanda, veți primi un e-mail automat cu datele pentru urmărire. Pentru ochelarii fără prescripție, livrarea durează între 3 și 5 zile lucrătoare. Pentru ochelarii cu prescripție, între 5 și 7 zile lucrătoare.

Pot folosi asigurarea pentru a plăti ochelarii?

Da, poți folosi asigurarea oftalmologică pentru a plăti ochelarii Muunel. Din moment ce fiecare firmă are politica ei, îți sugerăm să verifici mai întâi cu firma de asigurări.

Există un serviciu pentru repararea ochelarilor?

Nu oferim servicii de reparare, în afara garanției pe rame și lentile.

Când pot contacta echipa de suport clienți?

Echipa noastră de suport clienți este disponibilă la adresa [email protected], pe Instagram și pe Facebook Messenger de Luni până Vineri 24/7. Poți de asemenea vorbi în secțiunea de chat de pe site, între orele 10am și 5pm, pentru întrebări generale înaintea comenzii, ne poți contacta pe oricare din aceste canale.

Ochelarii Muunel au garanție?

Toți ochelarii Muunel au o garanție standard de 1 an împotriva defectelor. Garanția include defecte în material, manoperă, straturi și spărturi. Această garanție nu acoperă zgârieturile, uzura obișnuită, curățarea greșită sau expunerea la căldură.

Ce fac dacă coletul meu a fost distrus?

Contactează departamentul Relații cu Clienții. Vom lucra cu tine pentru a înlocui ochelarii distruși pe cât de repede posibil.

Ramele mele sunt puțin deformate. Ce pot face?

Dacă ochelarii tăi s-au deformat de la uzul de zi cu zi, ajustează-i ușor de la brațele ochelarilor pentru a-ți repune ochelarii Muunel în formă maximă. Îi poți ajusta chiar tu sau îi poți duce la furnizorul optic pentru a-i potrivit dimensiunilor feței tale, din moment ce aceștia dispun de echipament profesionist pentru astfel de ajustări.

Care sunt dimensiunile ramelor?

Toate dimensiunile ramelor sunt înscrise mai jos în milimetri.

Există efecte adverse?

Ochii noștri nu sunt programați să se holbeze la ecran toată ziua, așa că ochelarii noștri anti-lumină albastră ne fac un favor și ne permit să stăm la calculator mai confortabil și mai productiv. De fapt, dacă porți lentile fără lupă, îți poți purta ochelarii Muunel atât la servici , cât și în afara acestuia. Dacă ai nevoie de ochelari cu prescripție, însă, îți recomandăm să utilizezi ochelarii în funcție de necesitățile personale (fie la apropiere, fie la depărtare).

Cu ce diferă Muunel de competiție?

Există multe tipuri de filtrare anti-lumină albastră, dar nu toate sunt create la fel. În general, lentilele transparente anti-lumină albastră folosesc un strat special sau lentile UV420. Ambele opțiuni de lentile filtrează lumina albastră între 400 și 420 de nanometri, respectiv 420-460. Însă Muunel folosește niște lentile speciale care protejează și filtrează lumina albastră între 400 și 460 de nanometri, filtrând până la 50% din toată lumina albastră și aproape 100% din razele dăunătoare (între 380 și 440 nm). De asemenea, majoritatea ecranelor emit lumină albastră în jur de 455 nm. Majoritatea competitorilor blochează în jur de 2% la această lungime, în timp ce Muunel blochează 30%. Motivul pentru care suntem mai eficienți este modul în care lentilele noastre blochează lumina albastră. Includem un pigment ce blochează automat lumina albastră în lentilele noastre. Asta face ca lentilele să fie transparente, dar și protective. De asemenea, blochează și razele UV! De asemenea aplicăm un strat special AR pentru a bloca 100% din strălucire. Lumina albastră și strălucirea sunt principalele cauze ale Oboselii Oculare Digitale și simptomele aferente, printre care epuizarea, ochii uscați, durerile de cap și vederea încețoșată. Credem că lentilele Muunel sunt echilibrul perfect între claritate, eleganță și protecție eficientă împotriva luminii albastre. Am făcut studiile, că să nu mai trebuiască să le faci tu! Du-te la paginile noastre tehnice pentru lentile pentru mai multe informații.