Livrări

We've compiled a list of commonly asked questions about shipping. If you are unable to find the answer to your question, please contact us for further assistance.

Desigur! Introdu numărul de urmărire în secțiunea Urmărește Comanda în partea de sus a site-ului, sau poți verifica statutul comenzii în pagina de urmărire a comenzii..

Contactează departamentul Relații cu Clienții. Vom lucra cu tine pentru a înlocui ochelarii distruși pe cât de repede posibil.

Găsești lista completă pe pagina noastră de Plăți. Din meniul drop-down, poți vedea către ce țări livrăm. Alternativ, ne poți contacta pentru un cost estimativ al livrării către locația ta.

Utilizăm Fedex Mail Innovations pentru a livra coletul la serviciul poștal local.

Pentru a urmări comanda, apasă link-ul de urmărire din mail-ul de confirmare a comenzii, sau intră pe pagina comenzii de pe site și apasă „urmărește livrare”.

În general, livrarea durează între 3-5 zile lucrătoare. Când serviciul de curierat preia comanda, veți primi un e-mail automat cu datele pentru urmărire. Pentru ochelarii fără prescripție, livrarea durează între 3 și 5 zile lucrătoare. Pentru ochelarii cu prescripție, între 5 și 7 zile lucrătoare.